ღღدست نوشته های یه دختر تنهاღღ

___0♥0♥_____♥0♥0,*-:¦:-* ___0♥0♥_____♥0♥0,*-:¦:-*

شاخه های بید می لرزد

 وبرگ هایش میریزد

 دل من می لرزد

و غرورم میریزد

 ودلم......

 دلم میسوزد

 فکر کردم

 فضا ساکت بود.

چیزی حرکت نمی کرد

همه چیز در سکون بود

 جز قلمی که دردستم بود

وصدایی نمی آمد

جز صدای تیک تیک ساعت دیواری

که میخواست

شکست مرا به ثبت برساند

 و تنم همچو بید می لرزید

 باد نم امد

وتنم هنوز می لرزید

 باران باریدن گرفت

 کاش همانگونه که گفته اند

 شیشه پنجره را باران شست

 نقش تو را نیز بارن

از دل من می شست

و خواهد شست

ارام ارام..............



نظرات شما عزیزان:

یک آدم خسته
ساعت13:31---9 فروردين 1391
با عرض سلام خدمت شما دوست عزیز

وبلاگ زیبایی دارین،خیلی عالی بود،مطالبتون جالب بود،با عرض معذرت یکی از مطالب شمارو برداشتم تا در وبلاگ خودم بزارم

برای شما آرزوی خوشبختی میکنم،اگه خواستین به وبلاگ منم سری بزنید،خیلی خوشحال میشم

فعلا بای
پاسخ:mamanonam dost aziz az nazar lotfeton vli man miyam be web shoma nemitonam nazar bedam


کاظم
ساعت13:10---9 فروردين 1391
سلام

وبلاگ خوبی داری خیلی عالیه من که عاشقش شدم به وبلاگ منم سر بزن تو نظر سنجی شرکت کن وبلاگم پرسپولیسه ..از محصولاتم اگه خوشت اومد خرید کن
پاسخ:mmnonam az nazar lotfeton


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+نوشته شده در چهار شنبه 9 فروردين 1391برچسب:,ساعت13:3توسط ᶫᵒᵛᵉᵧₒᵤ (◡‿◡✿) دختر تنهاᶫᵒᵛᵉᵧₒᵤ (◡‿◡✿) | |