ღღدست نوشته های یه دختر تنهاღღ

___0♥0♥_____♥0♥0,*-:¦:-* ___0♥0♥_____♥0♥0,*-:¦:-*

 

چقدر خوبه که تو هستی چقدر خوبه تو رو دارم
 

چقدر خوبه که از چشمات میتونم شعر بردارم
 
 
 
 
 
 
تو که دلواپسم میشی همه دلواپسیم میره
 
 
 
 
 
 
شاید این واسه تو زوده یا شاید واسه من دیره
 
 
 
 
 
 
واست زوده بفهمی من چرا اواره ی دردم؟
 
 
 
 
 
 
واسم دیره از این خلوت به شهرعشق برگردم
 
 
 
 
 
 
واسم دیره پشیمون شم چه خوبه با تو شب گردی
 
 
 
 
 
 
واست زوده بفهمی که چه کاری با خودت کردی؟
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
نه اين كه بی تو ممکن نیست نه اینکه بی تو میمیرم
 
 
 
 
 
 
به قدری مسری حالت که دارم عشق میگیرم
 
 
 
 
 
 
همه دلشورم از اینه که عشق اندازه ی حاله
 
 
 
 
 
 
تو جوری عاشقی کن که نفهمم عشق با توهِ
 
 
 
 
 
 
واست زوده بفهمی من چرا اواره ی دردم؟
 
 
 
 
 
 
واسم دیره از این خلوت به شهرعشق برگردم
 
 
 
 
 
 
واسم دیره پشیمون شم چه خوبه با تو شب گردی
 
 
 
 
 
 
واست زوده بفهمی که چه کاری با خودت کردی؟
 
 
 

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+نوشته شده در پنج شنبه 23 شهريور 1391برچسب:,ساعت14:7توسط ᶫᵒᵛᵉᵧₒᵤ (◡‿◡✿) دختر تنهاᶫᵒᵛᵉᵧₒᵤ (◡‿◡✿) | |